Servis a spájanie gumových dopravníkových pásov

Na našich výrobných pracoviskách aj priamo v prevádzkach zákazníkov zaisťujeme servis a montáž gumových dopravníkových pásov.

inštalácia dopravníkového pásuSpájanie gumových dopravníkových pásov prevádzame: 

  • lepením za studena (preplátovaním)
  • vulkanizáciou za tepla (prekrývanými spojmi)
  • pomocou mechanických spojok (MS, RS, ALIGATOR) za studena.

Maximálna šírka dopravníkového pásu určeného pre spoj vulkanizáciou je 800 mm, dokážeme však spojiť aj 1 000 mm široký pás.

Ako prebieha vlastný proces vulkanizácie? 

Všetky parametre nastavujeme vopred elektronicky v riadiacej jednotke vulkanizačného zariadenia (tepelno-lisovacích dosiek). V priebehu procesu sú zadané hodnoty neustále korigované riadiacou jednotkou, takže nedochádza k odchýlkam od stanoveného limitu.

V „teréne“ naši montéri vykonávajú:

  • demontáž starého pásu
  • kontrolu valčekov a vodiacich bočníc
  • montáž nového dopravníkového pásu
  • spojenie, napnutie a nastavenie dopravníkového pásu
  • celkovú výstupnú kontrolu nového pásu.

Poradia si aj s atypickou zákazkou, ktorá môže znamenať:

  • opravu trhlín existujúceho pásu
  • neštandardné unášače či vodiace klinky
  • ťažko prístupné dopravníkové pásy, najmä vstavané vo výrobných linkách.

Kde sa gumové dopravníky obzvlášť osvedčujú? 

V „drsných“ prevádzkach (obaľovniach, prevádzkach na výrobu či dopravu štrkov, piesku, cementu, asfaltu). Dopravníkový pás z gumy je síce oproti pásu z PVC podstatne ťažší, ale je to naozaj "parťák do nepohody" - a takí sú aj naši montéri!

oprava dopravníkového pásu

Na našich výrobných pracoviskách aj priamo v prevádzkach zákazníkov zaisťujeme servis a montáž gumových dopravníkových pásov.

inštalácia dopravníkového pásuSpájanie gumových dopravníkových pásov prevádzame: 

  • lepením za studena (preplátovaním)
  • vulkanizáciou za tepla (prekrývanými spojmi)
  • pomocou mechanických spojok (MS, RS, ALIGATOR) za studena.

Maximálna šírka dopravníkového pásu určeného pre spoj vulkanizáciou je 800 mm, dokážeme však spojiť aj 1 000 mm široký pás.

Ako prebieha vlastný proces vulkanizácie? 

Všetky parametre nastavujeme vopred elektronicky v riadiacej jednotke vulkanizačného zariadenia (tepelno-lisovacích dosiek). V priebehu procesu sú zadané hodnoty neustále korigované riadiacou jednotkou, takže nedochádza k odchýlkam od stanoveného limitu.

V „teréne“ naši montéri vykonávajú:

  • demontáž starého pásu
  • kontrolu valčekov a vodiacich bočníc
  • montáž nového dopravníkového pásu
  • spojenie, napnutie a nastavenie dopravníkového pásu
  • celkovú výstupnú kontrolu nového pásu.

Poradia si aj s atypickou zákazkou, ktorá môže znamenať:

  • opravu trhlín existujúceho pásu
  • neštandardné unášače či vodiace klinky
  • ťažko prístupné dopravníkové pásy, najmä vstavané vo výrobných linkách.

Kde sa gumové dopravníky obzvlášť osvedčujú? 

V „drsných“ prevádzkach (obaľovniach, prevádzkach na výrobu či dopravu štrkov, piesku, cementu, asfaltu). Dopravníkový pás z gumy je síce oproti pásu z PVC podstatne ťažší, ale je to naozaj "parťák do nepohody" - a takí sú aj naši montéri!

oprava dopravníkového pásu