Potvrdenie objednávky pre väčšiu prehľadnosť

Vaša istota správneho priebehu nákupu 

Všetky prijaté objednávky vždy potvrdzujeme.

Ako potvrdenie prebieha?

  • E-shopové objednávky sú automaticky potvrdené e-mailom ihneď po odoslaní.
  • Objednávky prijaté iným spôsobom (telefonicky, e-mailom, počas osobnej návštevy) zadáme do nášho interného systému, následne dostanete potvrdenie na váš e-mail.

Čo obsahuje potvrdenie objednávky?

  • Prehľad všetkých objednaných položiek vrátane názvov, množstva, cien a jednotiek (tiež uvedenie ceny základnej a vašej ceny zákazníka) 
  • Obrázok pri štandardných skladových položkách pre ľahšiu orientáciu (pri e-shopových potvrdeniach objednávky je pod názvom položky uvedený odkaz na web k danému produktu) 
  • Predpokladaný dátum expedície tovaru alebo prípravy na vyzdvihnutie 
  • Informácie o zvolenom spôsobe dodania a forme úhrady 
  • Číslo vašej internej objednávky 
  • Údaje, ktoré sa následne prenášajú do daňového dokladu (napr. fakturačná a dodacia adresa, variabilný symbol) 

Prečo je to pre vás dôležité?

  • Máte istotu, že sme objednávku správne zaevidovali 
  • Ľahko si všetko skontrolujete ešte pred expedíciou 
  • Predídeme nedorozumeniam alebo zbytočným oneskoreniam
  • Potvrdenie môžete odovzdať ďalším kolegom alebo nadviazať naň vo svojom systéme 

Detailný prehľad všetkých svojich doterajších objednávok získate po prihlásení do našej zákazníckej zóny.