Starostlivosť o zákazníkov: Čo všetko sme pre vás zlepšili

Zoznámte sa s niekoľkými „drobnosťami“, vďaka ktorým sa vám bude s nami spolupracovať ešte lepšie.

Uľahčíme prácu vašej administratíve

Vaše kódy na našom doklade 

  • Ak nám zadáte svoje interné čísla produktov s požiadavkou na ich zaevidovanie, uvedieme ich vždy na faktúre spoločne s naším objednávacím kódom. Pri ďalšej objednávke už môžete oznámiť iba svoje interné čísla, nemusíte poznať tie naše.

Naším cieľom je dodať vám správny produkt, včas a v bezchybnom stave

Zásielka je pre vás profesionálne zabalená aj označená

  • Zaujíma nás, v akom stave objednaný tovar dostanete, preto venujeme baleniu a označovaniu produktov veľkú starostlivosť.
  • Používame štítok, na ktorom je uvedený ako náš objednávací kód, tak aj interné číslo produktu z vašej internej databázy (ak ste nám ho oznámili) a číslo vašej objednávky.
  • Teraz tiež všetkých zákazníkov elektronicky informujeme o expedícii tovaru - ihneď po zabalení pripravujeme tovar na prevzatie dopravcom a súčasne vás e-mailom informujeme o expedícii zásielky.

Účtovné doklady k tovaru dostanete v takej podobe, akú si sami zvolíte

Zmeny vo fakturácii - aké účtovné doklady naozaj potrebujete?

  • Štandardne faktúru prikladáme k zásielke. Sami si môžete vybrať, aké doklady potrebujete a tiež akou formou ich od nás obdržíte.
  • Ak vám to viac vyhovuje a uľahčí to vašu prácu, vyžiadajte si u nás zasielanie faktúr elektronicky v PDF, a to napríklad na adresu vašej podateľne. S tovarom je potom možné zaslať vytlačenú faktúru alebo dodací list, prípadne oboje.
  • Ak si prajete, aby sme nezasielali tovar priamo vám, ale rovno inej firme, stačí, keď nám oznámite adresu miesta dodania. Potom posielame e-mailom faktúru vám a k zásielke pre inú firmu priložíme iba dodací list.
  • Ak potrebujete na každú objednávku čiastkovú faktúru, vyhovieme vám. Ak chcete uviesť na jednej spoločnej faktúre viacero čiastkových objednávok, dokážeme to takto nastaviť, a to aj na dodacom liste.
  • Napadá vám ešte iný variant v spôsobe fakturácie a odosielania tovaru, ktorý by vám uľahčil život? Výhodou pre vás bude, že keď nám raz oznámite požadovaný spôsob a formu zasielania dokladov, pri všetkých nasledujúcich zásielkach ich dodržíme.

K vášmu účtu a heslu sa nedostane žiadna neoprávnená osoba

O svoje údaje sa u nás nemusíte báť

  • V roku 2018 sme ošetrili bezpečnosť vášho zákazníckeho účtu na našom e-shope vďaka novému spôsobu prihlásenia. Nikto, kto nemá prístup do vašej e-mailovej schránky, sa do nášho e-shopu pod vaším menom nedostane.
  • Heslo k vášmu zákazníckemu účtu je zakódované a nedá sa prečítať ani zmeniť iným spôsobom ako v prepojení s vašou
    e-mailovou adresou.

Šetríme váš čas. Pridelenému špecialistovi predaja sa vždy dovoláte

Vždy sa vám ozveme späť

  • Potrebujete poznať iba jediné telefónne číslo, +421 249 683 813, kam sa dovoláte v pracovné dni od 7:30 do 16:00 hodín. Ak máme vaše telefónne číslo v databáze a máte prideleného špecialistu predaja, presmerujeme vás priamo na neho. Keď nášho špecialistu nezastihnete, ozveme sa vám vždy sami späť.
  • Ak chcete svoje otázky, dopyty a pod. prejednať mimo našej prevádzkovej doby, pošlite e-mail na gumex@gumex.sk. Vždy vás budeme informovať, ktorý špecialista predaja rieši vašu požiadavku.

Zoznámte sa s niekoľkými „drobnosťami“, vďaka ktorým sa vám bude s nami spolupracovať ešte lepšie.

Uľahčíme prácu vašej administratíve

Vaše kódy na našom doklade 

  • Ak nám zadáte svoje interné čísla produktov s požiadavkou na ich zaevidovanie, uvedieme ich vždy na faktúre spoločne s naším objednávacím kódom. Pri ďalšej objednávke už môžete oznámiť iba svoje interné čísla, nemusíte poznať tie naše.

Naším cieľom je dodať vám správny produkt, včas a v bezchybnom stave

Zásielka je pre vás profesionálne zabalená aj označená

  • Zaujíma nás, v akom stave objednaný tovar dostanete, preto venujeme baleniu a označovaniu produktov veľkú starostlivosť.
  • Používame štítok, na ktorom je uvedený ako náš objednávací kód, tak aj interné číslo produktu z vašej internej databázy (ak ste nám ho oznámili) a číslo vašej objednávky.
  • Teraz tiež všetkých zákazníkov elektronicky informujeme o expedícii tovaru - ihneď po zabalení pripravujeme tovar na prevzatie dopravcom a súčasne vás e-mailom informujeme o expedícii zásielky.

Účtovné doklady k tovaru dostanete v takej podobe, akú si sami zvolíte

Zmeny vo fakturácii - aké účtovné doklady naozaj potrebujete?

  • Štandardne faktúru prikladáme k zásielke. Sami si môžete vybrať, aké doklady potrebujete a tiež akou formou ich od nás obdržíte.
  • Ak vám to viac vyhovuje a uľahčí to vašu prácu, vyžiadajte si u nás zasielanie faktúr elektronicky v PDF, a to napríklad na adresu vašej podateľne. S tovarom je potom možné zaslať vytlačenú faktúru alebo dodací list, prípadne oboje.
  • Ak si prajete, aby sme nezasielali tovar priamo vám, ale rovno inej firme, stačí, keď nám oznámite adresu miesta dodania. Potom posielame e-mailom faktúru vám a k zásielke pre inú firmu priložíme iba dodací list.
  • Ak potrebujete na každú objednávku čiastkovú faktúru, vyhovieme vám. Ak chcete uviesť na jednej spoločnej faktúre viacero čiastkových objednávok, dokážeme to takto nastaviť, a to aj na dodacom liste.
  • Napadá vám ešte iný variant v spôsobe fakturácie a odosielania tovaru, ktorý by vám uľahčil život? Výhodou pre vás bude, že keď nám raz oznámite požadovaný spôsob a formu zasielania dokladov, pri všetkých nasledujúcich zásielkach ich dodržíme.

K vášmu účtu a heslu sa nedostane žiadna neoprávnená osoba

O svoje údaje sa u nás nemusíte báť

  • V roku 2018 sme ošetrili bezpečnosť vášho zákazníckeho účtu na našom e-shope vďaka novému spôsobu prihlásenia. Nikto, kto nemá prístup do vašej e-mailovej schránky, sa do nášho e-shopu pod vaším menom nedostane.
  • Heslo k vášmu zákazníckemu účtu je zakódované a nedá sa prečítať ani zmeniť iným spôsobom ako v prepojení s vašou
    e-mailovou adresou.

Šetríme váš čas. Pridelenému špecialistovi predaja sa vždy dovoláte

Vždy sa vám ozveme späť

  • Potrebujete poznať iba jediné telefónne číslo, +421 249 683 813, kam sa dovoláte v pracovné dni od 7:30 do 16:00 hodín. Ak máme vaše telefónne číslo v databáze a máte prideleného špecialistu predaja, presmerujeme vás priamo na neho. Keď nášho špecialistu nezastihnete, ozveme sa vám vždy sami späť.
  • Ak chcete svoje otázky, dopyty a pod. prejednať mimo našej prevádzkovej doby, pošlite e-mail na gumex@gumex.sk. Vždy vás budeme informovať, ktorý špecialista predaja rieši vašu požiadavku.