Pravidelná komunikácia a spätná väzba

Spolupráca založená na dialógu

Zákazníci nie sú pre nás len odberateľmi – sú partnermi, s ktorými pravidelne komunikujeme, ich názor má priamy vplyv na naše služby.

Pýtame sa preto tiež vás na spokojnosť a vnímanie kvality nášho tovaru i služieb, zaujímajú nás aj vaše návrhy na zlepšenie. A čo je najdôležitejšie –vaša spätná väzba skutočne ovplyvňuje naše ďalšie rozhodnutia. 

Čo môžete očakávať?

  • Pravidelný kontakt od špecialistu predaja – nielen pri objednávkach
  • Priebežné prieskumy spokojnosti – stručné, ale zmysluplné
  • Reálne zmeny vychádzajúce z vašich podnetov – od logistiky až po e-shop 

Prečo to robíme?

  • Zaujímame sa o váš názor – čo sa podarilo aj nepodarilo.
  • Staráme sa a navrhujeme riešenie vašich problémov zo sveta gumy a plastov.
  • Veríme, že otvorená komunikácia zlepšuje vzťahy aj výsledky.
  • Aj drobná zmena môže mať zásadný vplyv – ak podnet pochádza od vás, ktorí systém používate.

Spätnú väzbu od vás eviduje tím predaja a marketingu, ktorý ju pravidelne vyhodnocuje a rieši v spolupráci s vedením GUMEXU.

Chcete sa aj vy zapojiť do nášho zlepšovacieho procesu?

Kontaktujte svojho špecialistu predaja v GUMEXE, využite výzvy na vyjadrenie v rámci priebežných prieskumov spokojnosti.

Recenzia zákazníka: „Páči sa nám, že sa nás GUMEX pýta na názor – a o pár mesiacov neskôr to naozaj premietne do fungovania procesov.“