Na čo sa nás najviac pýtajú naši zákazníci

Pomôžete mi s výberom tovaru?
Áno, naši špecialisti predaja vám radi poradia a pomôžu pri výbere vhodného tovaru.

Môžem si určitý produkt vybrať priamo u vás na sklade a rovno kúpiť?
Pokiaľ ide o skladovú položku, áno. Ak je požadovaný výrobok práve vypredaný alebo rezervovaný pre iného zákazníka, prípadne na ceste od nášho dodávateľa k nám do centrálneho skladu/pobočky, navrhneme vám vhodnú náhradu. Inak vás budeme informovať o ďalšom termíne dodania tohto tovaru.

Aká je vaša predajná doba?
Aktuálnu otváraciu dobu pobočiek nájdete TU.

Máte obedňajšiu prestávku?
Nie.

Máte otvorené cez víkend?
Nie.

Dá sa u vás platiť kartou?
Áno, okrem pobočky Zvolen.

Je možné odobrať aj iné ako celé balenie?
Tovar, ktorý máme na sklade, je možné odobrať aj po jednotlivých metroch či kusoch (napr. profily, hadice, koncovky). Gumy je možné odobrať po m2, ale je nutné dodržať šírku role. Tovar, ktorý nie je skladom (len na objednanie) sa väčšinou dodáva len po celých baleniach.

Máte na pobočke k dispozícii vzorkovňu?
Áno, na každej z našich prevádzok si môžete tovar prehliadnuť.

Je možné dostať vzorky tovaru?
Pri položkách na objednanie - podľa individuálne možnosti každého dodávateľa, nutné prejednať.

Ako zistím, či je tovar na sklade?
Veľkú časť tovaru máme trvalo na sklade, neváhajte sa na nás obrátiť cez e-mail, telefón, či osobne a my vám overíme aktuálnu dostupnosť.

Za ako dlho obdržím tovar?
Skladové položky si môžete vyzdvihnúť ihneď, pri tovare na objednanie vám termín dodania upresní naše predajné oddelenie. Ak je vám tovar expedovaný, môžete doručenie očakávať do 24 h.

Akým spôsobom môžem urobiť objednávku?
Osobne, e-mailom, cez e-shop.

Môžem dostať tovar na faktúru, keď som nový zákazník?
Nie, pri 1.-3. odbere je možná iba platba v hotovosti (okrem pobočky Zvolen), formou dobierky, prípadne na zálohovú faktúru, ďalej platobnou kartou (okrem pobočky Zvolen)na pobočkách a u nášho vodiča pri využití dopravy Gumexu . Za určitých podmienok je možné tiež platiť platobnou kartou online pri objednaní cez e-shop.

Musím sa zaregistrovať, aby som mohol nakúpiť cez e-shop?
Áno, registrácia je nevyhnutná. Naša ponuka na e-shope je určená iba pre registrovaných podnikateľov (firmy a živnostníkov). Vďaka registrácii zároveň uvidíte vo svojej zákazníckej zóne všetky vaše predchádzajúce objednávané položky.

Ako spoznám, či si môžem objednávku vyzdvihnúť?
Ak je vami objednaný tovar pripravený, niektorý z našich špecialistov vám to telefonicky oznámi.

Ako mám postupovať v prípade chybného výberu tovaru, či jeho poškodenia?
V prípade reklamácie, alebo vrátenia tovaru prineste daný tovar spolu s dokladom o kúpe na jednu z našich pobočiek. Ďalší postup bude riešený individuálne s každým zákazníkom.

Máte obchodného zástupcu, ktorý by bol ochotný prísť a priamo v prevádzke riešiť náš technický problém?
Áno, radi vám pomôžeme s riešením vášho technického problému.

Ste schopní dodať certifikáty?
Záleží na príslušnom dodávateľovi. U väčšiny výrobkov však máme k dispozícii oficiálny Katalógový list aj príslušný Atest.

Možno k vám zájsť s kamiónom?
Áno.

Je možné tovar zaplatiť na jednej pobočke a odobrať na inej pobočke?
Áno, ale v Bratislave, Žiline, Zvolene aj Košiciach je nutné zaplatiť v EUR. Ak ste česká firma a súčasne platca DPH, budete mať v SR nárok na odpočet DPH. Ak však trváte na platbe v Kč, je nutné tovar zaplatiť na českých pobočkách

Aké sú tolerancie rozmerov a dĺžok?
Pri každom tovare je tento údaj iný. Každý výrobca garantuje svoju vlastnú toleranciu. Pri tejto otázke musí byť špecifikovaná konkrétna položka (tovar).

Existujú u vás sezónne akcie?
Áno, väčšinou sa jedná o cenovo zvýhodnené tovary, určené pre časovo ohraničenú akciu.

Odkiaľ pochádza tovar, ktorý ponúkate a ste výrobcovia tovarov, ktoré ponúkate?
Náš tovar pochádza od významných výrobcov, ako tuzemských, tak zahraničných. Našou úlohou je ich zhodnotenie a distribúcia. Pripravujeme pre vás výrobky do takého stavu, aby ste už nemuseli sami nič rezať, či osadzovať koncovkami. Našou ideou je doručiť vám produkt v takom stave, kedy ho môžete okamžite začať využívať.

Aké sú presne súradnice polôh vašich pobočiek?
Podrobnejšie informácie o našich pobočkách nájtede TU.

Zaoberáte sa hydraulikou?
Áno, okrem iného tiež vykonávame osadenie hadíc donesených aj novo zakúpených v GUMEXE. 

Je možné osadiť hadicu koncovkami na počkanie?
Ak máme k dispozícii všetky k tomu potrebné komponenty, tak áno. Zvyčajne túto službu vykonávame najneskôr do 1 dňa.

Vykonávate opravy a montáže dopravníkových pásov?
Áno, pre opravy a montáže dopravníkových pásov kontaktujte naše výrobné alebo predajné oddelenie.

Režete tiež vodným lúčom?
Áno, vodným lúčom režeme na pobočke v Žiline.

Akú maximálnu hrúbku gumy môžete rezať?
Na vodnom lúči zvládneme rezať kompaktné gumy až do 50 mm, na strojnéj rezačke max do 20 mm, pri mikroporéznych gúmách na lúči 60 mm a na strojnéj rezačke do 30 mm.

Robíte výkroje z gúm?
Vykonávame rezanie gúm na stroji pre rezanie pásikov, štvorcov, obdĺžnikov. V Bratislave režeme aj presné tvary na digitálnom plotri a hrubšie materiály vodným lúčom v Žiline. Vysokotlakovým vodným lúčom režeme aj ďalšie materiály: plasty, kovy, sklo, keramiku.

Pokladáte podlahoviny?
Nie, ale zaistíme službu špecializovanej firmy.