Doklady zasielané priamo na správne oddelenie

 

Tiež vám záleží na maximálnom znížení chybovosti a rýchlejšom spracovaní objednávok?

Zaistíme, že faktúry a dodacie listy budú doručené priamo na zodpovedné oddelenia vo vašej firme.

Ako to funguje?

  • Nastavenie u nás prebieha jednorazovo, následná distribúcia dokladov už beží úplne automaticky.
  • Doklady posielame každý pracovný deň o 18:00.
  • Môžete si vybrať formát –PDF alebo ISDOC 
  • Týka sa dokladov: dodacie listy, faktúry, alebo oboje – podľa dohody.

Čo získate?

  • Zrýchlené spracovanie faktúr
  • Menej zámien a omylov
  • Napojenie na ERP systémy – v ČR formát ISDOC, iné formáty pre SK/DE riešime individuálne
  • Úsporu internej komunikácie – nemusíte dohľadávať, komu určitá faktúra patrí 

Čo je potrebné nastaviť?

  • preferovaný formát (PDF / ISDOC)
  • aké doklady potrebujete zasielať spoločne s tovarom 
  • kontaktné adresy pre jednotlivé typy dokladov 

 

Potrebné informácie nám prosím oznámte prostredníctvom gumex@gumex.sk

Všetko ostatné už nechajte na nás!

 

Ďalšie informácie a podrobnosti 

Naša faktúra je maximálne prehľadná

 

Recenzia nášho zákazníka: „Faktúry teraz chodia rovno nášmu účtovnému oddeleniu a dodacie listy na sklad. Odpadá ručné preposielanie, máme menej chýb a vyššiu prehľadnosť."