Aktuálne informácie k situácii s COVID-19 - Doručenie tovaru

Vážení zákazníci, aj teraz sa môžete spoľahnúť na dodávky tovaru pre zaistenie vašej výroby.

Informácie, ktoré potrebujeme vedieť, aby sme zaistili hladký priebeh doručenia tovaru do vašej firmy:

1. platí spôsob zásobovania ako doteraz alebo vyžadujete zmenu?

2. obmedzili ste vstup do areálu niektorému z prepravcov? T.j. nastala zmena v prepravcovi, ktorý vám teraz doručuje zásielky?

(Napríklad predtým ste využívali služby všetkých prepravcov, teraz je to ale výhradne napr. GLS alebo GEIS.)

Aké obmedzenia je potrebné vziať do úvahy?

Pokiaľ sa vás týka hoci jedno z nasledujúcich obmedzení, prosím informujte nás na našej zákazníckej linke +421 249 683 813!

  • zákaz vstupu do lokality, areálu alebo iné obmedzenie
  • nemožnosť bezkontaktného odovzdania tovaru (bez nutnosti podpisu, platby)
  • nedostupnosť osoby, ktorá prevezme tovar
  • zmena preferovaného spôsobu balenia


V niektorých prípadoch potrebujeme vedieť, kam tovar vyložiť aby prepravca považoval zásielku za doručenú (napríklad paleta pred vstupom,  rampa na ktorú dopravca vyloží balík, atď.).

Ďalšie upozornenie:

Prepravné služby už zväcša neprijímajú hotovosť, neumožňujú odber z depa ani nevykonávajú opätovné doručenie.

Vážení zákazníci, aj teraz sa môžete spoľahnúť na dodávky tovaru pre zaistenie vašej výroby.

Informácie, ktoré potrebujeme vedieť, aby sme zaistili hladký priebeh doručenia tovaru do vašej firmy:

1. platí spôsob zásobovania ako doteraz alebo vyžadujete zmenu?

2. obmedzili ste vstup do areálu niektorému z prepravcov? T.j. nastala zmena v prepravcovi, ktorý vám teraz doručuje zásielky?

(Napríklad predtým ste využívali služby všetkých prepravcov, teraz je to ale výhradne napr. GLS alebo GEIS.)

Aké obmedzenia je potrebné vziať do úvahy?

Pokiaľ sa vás týka hoci jedno z nasledujúcich obmedzení, prosím informujte nás na našej zákazníckej linke +421 249 683 813!

  • zákaz vstupu do lokality, areálu alebo iné obmedzenie
  • nemožnosť bezkontaktného odovzdania tovaru (bez nutnosti podpisu, platby)
  • nedostupnosť osoby, ktorá prevezme tovar
  • zmena preferovaného spôsobu balenia


V niektorých prípadoch potrebujeme vedieť, kam tovar vyložiť aby prepravca považoval zásielku za doručenú (napríklad paleta pred vstupom,  rampa na ktorú dopravca vyloží balík, atď.).

Ďalšie upozornenie:

Prepravné služby už zväcša neprijímajú hotovosť, neumožňujú odber z depa ani nevykonávajú opätovné doručenie.

Chcete sa poradiť?

Máte otázku? Sme tu pre vás!

Zavolajte: +421 249 683 813

Napíšte: gumex@gumex.sk

?