Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Rýchla a jednoduchá konfigurácia
Naši špecialisti vám poradia
Ozveme sa do 24 hodín
Vážení zákazníci, aj teraz sa môžete spoľahnúť na dodávky tovaru pre zaistenie vašej výroby.
1. platí spôsob zásobovania ako doteraz alebo vyžadujete zmenu?
2. obmedzili ste vstup do areálu niektorému z prepravcov? T.j. nastala zmena v prepravcovi, ktorý vám teraz doručuje zásielky?
(Napríklad predtým ste využívali služby všetkých prepravcov, teraz je to ale výhradne napr. GLS alebo GEIS.)
Pokiaľ sa vás týka hoci jedno z nasledujúcich obmedzení, prosím informujte nás na našej zákazníckej linke +421 249 683 813!
V niektorých prípadoch potrebujeme vedieť, kam tovar vyložiť aby prepravca považoval zásielku za doručenú (napríklad paleta pred vstupom, rampa na ktorú dopravca vyloží balík, atď.).
Prepravné služby už často neprijímajú hotovosť, neumožňujú odber z depa ani nevykonávajú opätovné doručenie.
Vážení zákazníci, aj teraz sa môžete spoľahnúť na dodávky tovaru pre zaistenie vašej výroby.
1. platí spôsob zásobovania ako doteraz alebo vyžadujete zmenu?
2. obmedzili ste vstup do areálu niektorému z prepravcov? T.j. nastala zmena v prepravcovi, ktorý vám teraz doručuje zásielky?
(Napríklad predtým ste využívali služby všetkých prepravcov, teraz je to ale výhradne napr. GLS alebo GEIS.)
Pokiaľ sa vás týka hoci jedno z nasledujúcich obmedzení, prosím informujte nás na našej zákazníckej linke +421 249 683 813!
V niektorých prípadoch potrebujeme vedieť, kam tovar vyložiť aby prepravca považoval zásielku za doručenú (napríklad paleta pred vstupom, rampa na ktorú dopravca vyloží balík, atď.).
Prepravné služby už často neprijímajú hotovosť, neumožňujú odber z depa ani nevykonávajú opätovné doručenie.
Informácie pre zákazníkov
Všetky práva vyhradené. Kopírovanie obsahu je zakázané podľa zákona č. 121/2000 zb. o práve autorského zákonu.