Na montáž vo vašej prevádzke sú naši montéri vybavení

Montáž - auto

Svoju mobilnú dielňu majú vždy so sebou! Nemusia teda z miesta montáže nikam odchádzať a na poslednú chvíľu zháňať chýbajúce diely, ako to robia niektorí remeselníci. A na čo sa naši zákazníci ohľadom výjazdu montérov pýtajú najčastejšie??

Aké autá montéri pri montáži používajú?

Jazdia autami Renault Master. V nákladovom priestore je priestor pre uloženie náradia i materiálu. Niektoré z týchto vozidiel majú v prednej časti ešte zabudovaný navijak, pomocou ktorého si montéri sami rozmotávajú ťažšie pásy (ide najmä o pásy väčších dĺžok). Prípadne sú schopní pomocou navijaku cez kladku zdvihnúť pás do výšky.

Čo obsahuje „mobilná dielňa“, ktorú majú montéri vždy k dispozícii?

Štandardne so sebou vozia osvedčenú výbavu, teda najrôznejšie náradie: vŕtačky, uhlové brúsky, lanový napinák, teplovzdušné pištole, lepidlá, materiály pre opravu a mechanické spoje dopravníkových pásov. Podľa typu spájaných pásov si so sebou berú zváracie dosky (tie sú iné pre PVC / PU a gumové pásy) a samozrejme tiež samotný pás, ktorý budú spájať.

V prípade montáže fólií do brán si vezú samotné pásy fólií už osadené portmi, držiaky fólií prípadne tiež konzoly.
Do auta sú schopní naložiť 2 × EUR paletu materiálu pre objednávku, zvyšok miesta zaberá výbava. 

Sú montéri vybavení vlastnými ochrannými pomôckami?

Vždy so sebou vozia ochrannú helmu, okuliare, rukavice, výstražné vesty, ochrannú obuv.

Koľko času montéri potrebujú k výjazdu od okamihu, keď je objednávka odsúhlasená?

Rýchlosť výjazdu ovplyvňuje niekoľko faktorov: 

  • skladová dostupnosť montovaného materiálu, 
  • kapacity našich pracovníkov, 
  • požiadavky na typ spoja,
  • požiadavky na konfekciu dopravných pásov. (Ak má byť pás doplnený unášačmi, vlnovcami a podobne, musí tomu predchádzať potrebná príprava ešte na dielni).

V podstate je možné vyraziť na montáž po dohode na druhý deň, samozrejme ak sú splnené patričné predpoklady, ktoré sú spomenuté vyššie. Vždy sa jedná o dohodu so zákazníkom.

Kto vykonáva zameranie u zákazníka?

Zameranie požadovanej zákazky riešime s pomocou regionálneho obchodného manažéra, prípadne využívame ešte služby nášho technického zástupcu. Tí už v priebehu návštevy "miesta činu" zistia maximum potrebných informácií (typ pásu, rozmery, konfekcia, prístupnosť atď). Na základe týchto podkladov zákazníkovi vypracujeme cenovú ponuku.

Existuje pre každú montáž nejaká výrobná alebo časová schéma, s ktorou sú montéri vopred oboznámení a podľa nej potom postupujú, alebo je to skôr otázka improvizácie „až na mieste"?

Pre každú montáž je založený tzv. výrobný príkaz, ktorý obsahuje:

  • zoznam jednotlivých pracovných úkonov,
  • ich časovú náročnosť,
  • spotrebu materiálu,
  • doplňujúce informácie (prostredie/prístupnosť montáže, nadštandardné požiadavky). 

S týmto sú montéri oboznámení ešte pred výjazdom, už na firme si robia samotnú prípravu tak, aby na mieste úkonu prebehla montáž v čo najkratšom čase a samozrejme s perfektným výsledkom.

V akých časoch je zákazníkom služba montérov dostupná?

Neponúkame síce servis 24/7, ale po dohode so zákazníkom sme schopní vykonať montáž alebo servis aj počas víkendu alebo sviatku.

NÁŠ TIP: Pozrite sa, ako vykonávame montáž a servis najrôznejších typov dopravníkových pásov alebo instaláciu závesných fólií do brán a priechodov.

Vedeli ste, že…?

Evidujeme informácie o všetkých výrobkoch, preto aj po dlhšom časovom období vieme:

  • aký materiál sme počas skoršej montáže/servisu pre konkrétneho zákazníka použili,
  • v akých rozmeroch sme materiál pripravili.

Vďaka tomu vybavíme opakujúce sa objednávky alebo servisné výjazdy veľmi rýchlo.

Pozrite sa, ako prebiehala výmena poškodeného gumového dopravného pásu na centrálnej skládke odpadov. Na mobilnom drviči bioodpadu naši montéri natiahli nový pás s unášačmi cez pôvodný pás a následne tento nový pás spojili metódou lepenia za studena.

Výmena dopravníkového pásu

1. Naši montéri dorazili k zákazníkovi s plne vybavenou „mobilnou dielňou“
2. Poškodený pôvodný gumový dopravníkový pás
3.Napojenie nového pásu na pôvodný poškodený

Výmena dopravníkového pásu - postup

4. 2v1: poškodený pás je sťahovaný navijakom z dopravníka, súčasne je naťahovaný nový pás
5. Navijak je neoddeliteľnou súčasťou mobilnej dielne našich montérov
6. Pohľad na prípravu spoja: vybrúsenie oboch spájaných koncov pred nanesením lepidla

Výmena dopravníkového pásu - dokončenie

7.Zlepenie nového dopravníkového pása za studena (preplátovanie)
8. Zlepený dopravníkový pás s unášačmi
9. Mobilný drvič s novým dopravníkovým pásom opäť v prevádzke

Montáž - auto

Svoju mobilnú dielňu majú vždy so sebou! Nemusia teda z miesta montáže nikam odchádzať a na poslednú chvíľu zháňať chýbajúce diely, ako to robia niektorí remeselníci. A na čo sa naši zákazníci ohľadom výjazdu montérov pýtajú najčastejšie??

Aké autá montéri pri montáži používajú?

Jazdia autami Renault Master. V nákladovom priestore je priestor pre uloženie náradia i materiálu. Niektoré z týchto vozidiel majú v prednej časti ešte zabudovaný navijak, pomocou ktorého si montéri sami rozmotávajú ťažšie pásy (ide najmä o pásy väčších dĺžok). Prípadne sú schopní pomocou navijaku cez kladku zdvihnúť pás do výšky.

Čo obsahuje „mobilná dielňa“, ktorú majú montéri vždy k dispozícii?

Štandardne so sebou vozia osvedčenú výbavu, teda najrôznejšie náradie: vŕtačky, uhlové brúsky, lanový napinák, teplovzdušné pištole, lepidlá, materiály pre opravu a mechanické spoje dopravníkových pásov. Podľa typu spájaných pásov si so sebou berú zváracie dosky (tie sú iné pre PVC / PU a gumové pásy) a samozrejme tiež samotný pás, ktorý budú spájať.

V prípade montáže fólií do brán si vezú samotné pásy fólií už osadené portmi, držiaky fólií prípadne tiež konzoly.
Do auta sú schopní naložiť 2 × EUR paletu materiálu pre objednávku, zvyšok miesta zaberá výbava. 

Sú montéri vybavení vlastnými ochrannými pomôckami?

Vždy so sebou vozia ochrannú helmu, okuliare, rukavice, výstražné vesty, ochrannú obuv.

Koľko času montéri potrebujú k výjazdu od okamihu, keď je objednávka odsúhlasená?

Rýchlosť výjazdu ovplyvňuje niekoľko faktorov: 

  • skladová dostupnosť montovaného materiálu, 
  • kapacity našich pracovníkov, 
  • požiadavky na typ spoja,
  • požiadavky na konfekciu dopravných pásov. (Ak má byť pás doplnený unášačmi, vlnovcami a podobne, musí tomu predchádzať potrebná príprava ešte na dielni).

V podstate je možné vyraziť na montáž po dohode na druhý deň, samozrejme ak sú splnené patričné predpoklady, ktoré sú spomenuté vyššie. Vždy sa jedná o dohodu so zákazníkom.

Kto vykonáva zameranie u zákazníka?

Zameranie požadovanej zákazky riešime s pomocou regionálneho obchodného manažéra, prípadne využívame ešte služby nášho technického zástupcu. Tí už v priebehu návštevy "miesta činu" zistia maximum potrebných informácií (typ pásu, rozmery, konfekcia, prístupnosť atď). Na základe týchto podkladov zákazníkovi vypracujeme cenovú ponuku.

Existuje pre každú montáž nejaká výrobná alebo časová schéma, s ktorou sú montéri vopred oboznámení a podľa nej potom postupujú, alebo je to skôr otázka improvizácie „až na mieste"?

Pre každú montáž je založený tzv. výrobný príkaz, ktorý obsahuje:

  • zoznam jednotlivých pracovných úkonov,
  • ich časovú náročnosť,
  • spotrebu materiálu,
  • doplňujúce informácie (prostredie/prístupnosť montáže, nadštandardné požiadavky). 

S týmto sú montéri oboznámení ešte pred výjazdom, už na firme si robia samotnú prípravu tak, aby na mieste úkonu prebehla montáž v čo najkratšom čase a samozrejme s perfektným výsledkom.

V akých časoch je zákazníkom služba montérov dostupná?

Neponúkame síce servis 24/7, ale po dohode so zákazníkom sme schopní vykonať montáž alebo servis aj počas víkendu alebo sviatku.

NÁŠ TIP: Pozrite sa, ako vykonávame montáž a servis najrôznejších typov dopravníkových pásov alebo instaláciu závesných fólií do brán a priechodov.

Vedeli ste, že…?

Evidujeme informácie o všetkých výrobkoch, preto aj po dlhšom časovom období vieme:

  • aký materiál sme počas skoršej montáže/servisu pre konkrétneho zákazníka použili,
  • v akých rozmeroch sme materiál pripravili.

Vďaka tomu vybavíme opakujúce sa objednávky alebo servisné výjazdy veľmi rýchlo.

Pozrite sa, ako prebiehala výmena poškodeného gumového dopravného pásu na centrálnej skládke odpadov. Na mobilnom drviči bioodpadu naši montéri natiahli nový pás s unášačmi cez pôvodný pás a následne tento nový pás spojili metódou lepenia za studena.

Výmena dopravníkového pásu

1. Naši montéri dorazili k zákazníkovi s plne vybavenou „mobilnou dielňou“
2. Poškodený pôvodný gumový dopravníkový pás
3.Napojenie nového pásu na pôvodný poškodený

Výmena dopravníkového pásu - postup

4. 2v1: poškodený pás je sťahovaný navijakom z dopravníka, súčasne je naťahovaný nový pás
5. Navijak je neoddeliteľnou súčasťou mobilnej dielne našich montérov
6. Pohľad na prípravu spoja: vybrúsenie oboch spájaných koncov pred nanesením lepidla

Výmena dopravníkového pásu - dokončenie

7.Zlepenie nového dopravníkového pása za studena (preplátovanie)
8. Zlepený dopravníkový pás s unášačmi
9. Mobilný drvič s novým dopravníkovým pásom opäť v prevádzke

Chcete sa poradiť?

Máte otázku? Sme tu pre vás!

Zavolajte: +421 249 683 813

Napíšte: gumex@gumex.sk

?