Vitajte v bratislavskom GUMEXE! Rozhovor s kolegami z bratislavskej pobočky v auguste 2022

Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Robíme všetko pre to, aby odchádzal spokojný a aby vždy našiel to, čo potrebuje. U nás platí: Hoďte starosti s výberom najlepšieho riešenia na našu hlavu. A kto sa stará o našich zákazníkov v Bratislave?

Prvý prichádza do kontaktu so zákazníkmi náš obchodný tím,
preto sa Jana Lagová, ktorá vedie personálne oddelenie, opýtala Ruda Petroviča, vedúceho obchodného tímu:

Ako motivuješ obchodný tím, aby vychádzal v ústrety zákazníkom?Lenka Hodoňová

V prvom rade sa im snažím ísť vždy príkladom, byť autentický a konzistentný, odovzdať im to najlepšie, čo som sa v živote naučil. Nášmu tímu a ľuďom v ňom sa snažím dať schopnosť rozhodovať za seba, vybudovať si rešpekt tým, čo vedia a v čom sú dobrí. Je potom dôležité, aby boli za svoju prácu aj odmenení. Snažíme sa budovať prácu v kolektíve, chodiť na obedy s kolegami, zdieľame medzi sebou starosti a radosti. Vždy, keď kolegovia potrebujú pomôcť alebo poradiť, som im kedykoľvek k dispozícii. Snažím sa, aby mali dostatočné prestávky a mali všetko, čo na prácu potrebujú. U nás platí také pravidlo, že nepoznáme slovo „nedá sa“ a vždy sa snažíme nájsť to najvhodnejšie riešenie. Keď príde zákazník a potrebuje s niečím pomôcť, predstavíme si, že to potrebujeme sami pre seba a chceli by sme to mať čo najlepšie, a rovnako sa snažíme poradiť najlepšie aj zákazníkovi. Veľa sa rozprávame o tom, čo sa nám podarilo, čo nie a čo by sme mohli urobiť lepšie. Našu prácu neberieme len ako nejakú prácu, ale robíme ju s radosťou, nadšením a každý jeden spokojný zákazník, ktorý od nás odíde s úsmevom na tvári, je pre nás motivácia do budúcnosti.

Rudo Petrovič: Vyštudoval SOŠ technológií a remesiel. V GUMEXE pracuje od roku 2014, postupne sa vypracoval od špecialistu predaja na vedúceho obchodného tímu. Začínal vo firme eD’ system  Slovakia ako skladník. Vo voľnom čase sa venuje cyklistike a turistike. 

 

Diana GodlováJuraja Kromholca, regionálneho obchodného manažéra, a Tomáša Paučeka, špecialistu predaja a obsluhy zákazníckej linky, oslovila Jana Lagová s otázkou:

Ako sa vám darí zvládnuť komunikáciu s našimi zákazníkmi z rôznych pracovných odborov?
Juraj Kromholc: Po nástupe do GUMEXU som mal pri komunikácii so zákazníkmi mierne obavy z toho, či im dokážem poradiť. Tým, že naše portfólio je široké a každým jedným telefonátom alebo osobným stretnutím som sa rozprával so zákazníkom z iného odboru, sa moje vedomosti rýchlo doplnili. Pochopil som, že či volá inžinier, údržbár alebo obchodník, každý z nich potrebuje poradiť a nakúpiť správnu hadicu, gumu alebo dopravníkový pás. Z toho, čoho som sa najviac obával, sa časom stala nielen moja práca, ale aj záľuba.

Juraj Kromholc: Vyštudoval: SOU stavebné. Pred GUMEXOM pracoval v predajni autosúčiastok. Začínal ako skladník a postupne sa vypracoval na pozíciu vedúceho zákazníckeho oddelenia. V GUMEXE pracuje od roku 2018. Vo voľnom čase sa venuje: turistike a cestovaniu s manželkou, jeho záľubou je včelárstvo a pes Orion, s ktorým robí psie športy a aktivity.

Diana Godlová

Komunikácia so zákazníkmi je pre mňa najdôležitejšia, ako technická podpora sa snažím viesť rozhovor – komunikáciu smerom k top produktu z našej ponuky, ktorý zákazníkovi poslúži roky a zabezpečí jeho očakávania. Zákazníci GUMEXU naozaj prichádzajú z rôznych pracovných odborov, a tým pádom sa komunikácia uberá všetkými možnými smermi, je pre mňa naozaj veľmi dôležité správne a odborne klásť otázky. Dôležité je vedieť zákazníka trpezlivo a so záujmom vypočuť, aby nám neunikli ani najmenšie detaily, ktoré sú často rozhodujúce. Cesta za naším cieľom je zábavná, strastiplná, inokedy uponáhľaná, potom zas komplikovaná a znovu zábavná… a tomu treba aj pružne prispôsobiť štýl komunikácie. Neustále sa zdokonaľovať v odborných výrazoch, v nových poznatkoch a aj v samotnej komunikácii. Dlhodobo si všímam, že zákazníci nám prejavujú veľkú mieru rešpektu a dôvery, čo nás veľmi teší, ale zároveň i zaväzuje.

Tomáš Pauček: Tomáš Pauček: Vyštudoval SOU strojárske. Predtým pracoval na rôznych pozíciách od expedienta až po operátora výroby vo firme Afinis group.V Gumexe pracuje od roku 2016. Vo voľnom čase sa venuje: športu, rád bicykluje a korčuľuje, jeho veľkou vášňou je športový rybolov.

 

 

Rozhovor pripravila Jana Lagová, MBA, personálna riaditeľka spoločnosti GUMEX.

Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Robíme všetko pre to, aby odchádzal spokojný a aby vždy našiel to, čo potrebuje. U nás platí: Hoďte starosti s výberom najlepšieho riešenia na našu hlavu. A kto sa stará o našich zákazníkov v Bratislave?

Prvý prichádza do kontaktu so zákazníkmi náš obchodný tím,
preto sa Jana Lagová, ktorá vedie personálne oddelenie, opýtala Ruda Petroviča, vedúceho obchodného tímu:

Ako motivuješ obchodný tím, aby vychádzal v ústrety zákazníkom?Lenka Hodoňová

V prvom rade sa im snažím ísť vždy príkladom, byť autentický a konzistentný, odovzdať im to najlepšie, čo som sa v živote naučil. Nášmu tímu a ľuďom v ňom sa snažím dať schopnosť rozhodovať za seba, vybudovať si rešpekt tým, čo vedia a v čom sú dobrí. Je potom dôležité, aby boli za svoju prácu aj odmenení. Snažíme sa budovať prácu v kolektíve, chodiť na obedy s kolegami, zdieľame medzi sebou starosti a radosti. Vždy, keď kolegovia potrebujú pomôcť alebo poradiť, som im kedykoľvek k dispozícii. Snažím sa, aby mali dostatočné prestávky a mali všetko, čo na prácu potrebujú. U nás platí také pravidlo, že nepoznáme slovo „nedá sa“ a vždy sa snažíme nájsť to najvhodnejšie riešenie. Keď príde zákazník a potrebuje s niečím pomôcť, predstavíme si, že to potrebujeme sami pre seba a chceli by sme to mať čo najlepšie, a rovnako sa snažíme poradiť najlepšie aj zákazníkovi. Veľa sa rozprávame o tom, čo sa nám podarilo, čo nie a čo by sme mohli urobiť lepšie. Našu prácu neberieme len ako nejakú prácu, ale robíme ju s radosťou, nadšením a každý jeden spokojný zákazník, ktorý od nás odíde s úsmevom na tvári, je pre nás motivácia do budúcnosti.

Rudo Petrovič: Vyštudoval SOŠ technológií a remesiel. V GUMEXE pracuje od roku 2014, postupne sa vypracoval od špecialistu predaja na vedúceho obchodného tímu. Začínal vo firme eD’ system  Slovakia ako skladník. Vo voľnom čase sa venuje cyklistike a turistike. 

 

Diana GodlováJuraja Kromholca, regionálneho obchodného manažéra, a Tomáša Paučeka, špecialistu predaja a obsluhy zákazníckej linky, oslovila Jana Lagová s otázkou:

Ako sa vám darí zvládnuť komunikáciu s našimi zákazníkmi z rôznych pracovných odborov?
Juraj Kromholc: Po nástupe do GUMEXU som mal pri komunikácii so zákazníkmi mierne obavy z toho, či im dokážem poradiť. Tým, že naše portfólio je široké a každým jedným telefonátom alebo osobným stretnutím som sa rozprával so zákazníkom z iného odboru, sa moje vedomosti rýchlo doplnili. Pochopil som, že či volá inžinier, údržbár alebo obchodník, každý z nich potrebuje poradiť a nakúpiť správnu hadicu, gumu alebo dopravníkový pás. Z toho, čoho som sa najviac obával, sa časom stala nielen moja práca, ale aj záľuba.

Juraj Kromholc: Vyštudoval: SOU stavebné. Pred GUMEXOM pracoval v predajni autosúčiastok. Začínal ako skladník a postupne sa vypracoval na pozíciu vedúceho zákazníckeho oddelenia. V GUMEXE pracuje od roku 2018. Vo voľnom čase sa venuje: turistike a cestovaniu s manželkou, jeho záľubou je včelárstvo a pes Orion, s ktorým robí psie športy a aktivity.

Diana Godlová

Komunikácia so zákazníkmi je pre mňa najdôležitejšia, ako technická podpora sa snažím viesť rozhovor – komunikáciu smerom k top produktu z našej ponuky, ktorý zákazníkovi poslúži roky a zabezpečí jeho očakávania. Zákazníci GUMEXU naozaj prichádzajú z rôznych pracovných odborov, a tým pádom sa komunikácia uberá všetkými možnými smermi, je pre mňa naozaj veľmi dôležité správne a odborne klásť otázky. Dôležité je vedieť zákazníka trpezlivo a so záujmom vypočuť, aby nám neunikli ani najmenšie detaily, ktoré sú často rozhodujúce. Cesta za naším cieľom je zábavná, strastiplná, inokedy uponáhľaná, potom zas komplikovaná a znovu zábavná… a tomu treba aj pružne prispôsobiť štýl komunikácie. Neustále sa zdokonaľovať v odborných výrazoch, v nových poznatkoch a aj v samotnej komunikácii. Dlhodobo si všímam, že zákazníci nám prejavujú veľkú mieru rešpektu a dôvery, čo nás veľmi teší, ale zároveň i zaväzuje.

Tomáš Pauček: Tomáš Pauček: Vyštudoval SOU strojárske. Predtým pracoval na rôznych pozíciách od expedienta až po operátora výroby vo firme Afinis group.V Gumexe pracuje od roku 2016. Vo voľnom čase sa venuje: športu, rád bicykluje a korčuľuje, jeho veľkou vášňou je športový rybolov.

 

 

Rozhovor pripravila Jana Lagová, MBA, personálna riaditeľka spoločnosti GUMEX.

Chcete sa poradiť?

Máte otázku? Sme tu pre vás!

Zavolajte: +421 249 683 813

Napíšte: gumex@gumex.sk

?