Svet sa mení a v GUMEXE s ním držíme krok

Michal Kalkus sa v GUMEXE venuje technologickému rozvoju. So svojim tímom stojí okrem iného za automatizáciou procesov, vďaka ktorej sa darí skvalitňovať služby, zrýchľovať cestu tovaru k zákazníkovi a šetriť čas aj náklady.

Michal Kalkus

Procesy, ktoré pracujú na pozadí IT infraštruktúry a automatizácie, sú oblasti, o ktorých ako zákazník neviete. A to je dobre. Pretože to znamená, že všetko beží tak, ako má. Náš prepracovaný informačný systém je nastavený tak, aby sme pomocou neho mohli zaručiť bezproblémový tok materiálu, ktorý sa tak dostáva v správnom množstve a čase tam, kde je to potrebné. Zároveň ale pomáha aj našim kolegom. Mnohí z vás, našich zákazníkov, si v GUMEXE cenia ich ústretovosť, ochotu pomôcť a individuálny prístup pri riešení vašich požiadaviek. Verím, že tým, že zjednodušujeme každodennú rutinu spojenú s objednávkami, získavame našim spolupracovníkom čas na to najdôležitejšie – starostlivosť o vás. 

Jiří PříkaskýTechnológia ušetrí až tretinu času

Práca našej firmy sa môže zdať jednoduchá - nakúpiť alebo vyrobiť tovar a dostať ho rýchlo z bodu A do bodu B. V skutočnosti sa ale za touto úlohou skrýva náročný proces, ktorý začína vašou objednávkou. Tá by bez použitia komplexného IT systému musela byť spracovaná špecialistom predaja, vytlačená a odovzdaná do skladu. Po jej vyskladnení by bolo nutné odovzdať podklady fakturantke na ručné spracovanie. Dispečer predaja by následne pripravil prepravný štítok, tovar zabalil a rozoslal. Samozrejme to takto predtým chodilo aj u nás. Ale vďaka systému, kedy sú všetky dôležité dáta o objednávkach i tovare dostupné na jednom mieste a automaticky spracované, môžeme ušetriť až tretinu času našich zamestnancov a najmä lepšie plánovať kapacity s ohľadom na čo najplynulejší tok tovaru od príjmu po výdaj. Vaša objednávka k vám tak dorazí rýchlejšie.

Posaďte sa, prosím

Boli to práve zákazníci, ktorí nás upozornili na to, že pri nákupe na pobočkách musia kvôli výdaju tovaru a fakturácii navštíviť hneď niekoľko pracovísk. Aj toto pomohol zmeniť náš jednotný IT systém. Teraz sa môžete po objednaní na pobočke pohodlne usadiť a na informačnom paneli sledovať, ako váš prípad spracovávame. Všetky potrebné podklady potom získate pri odovzdaní tovaru. 

Ani meter nazvyš

Jakub HulinskýNáš interný informačný systém má pre vás aj ďalšiu výhodu. Vďaka nemu majú špecialisti prehľad o tom, aký je stav tovaru v centrálnom sklade aj regionálnych skladoch. A to nielen čo sa týka druhu tovaru, ale aj konkrétnych kusov. Vedia tak napríklad, koľko hadice zostáva v jednotlivých baleniach a môžu vám ponúknuť výhodnú cenu za odber kratších kusov. Systém jedinečných registračných čísel pri tovare vám navyše zaistí, že v prípade potreby v budúcnosti jednoducho objednávku zopakujeme.

Na regióne záleží

Veľkosť skladov je v regiónoch obmedzená a požiadavky zákazníkov sa líšia. Preto sa s pomocou pokročilých analytických systémov snažíme zaistiť, aby bol sortiment v správnom množstve na správnom mieste. V prípade, že to tak nie je, dodáme tovar čo najrýchlejšie a najjednoduchšie z iných pobočiek. Pokiaľ musíme tovar objednať u dodávateľa, dáme vám automaticky vedieť ihneď po jeho prevzatí na sklad, že je pripravený na vyzdvihnutie. 

Vaše dáta sú u nás v bezpečí

Nevýhodou automatizovaných systémov môže byť zraniteľnosť dát. Zaistenie kybernetickej bezpečnosti je preto teraz jednou z našich priorít. Samozrejmosťou je tak vyžadovanie prihlasovacieho mena a hesla na našich zariadeniach, dvojfaktorové overovanie, kvalitný antivírusový program a ďalšie aplikácie a opatrenia.  

Raz to u vás pôjde aj bez skladov

Už teraz ponúkame rôzne možnosti prepravy vrátane poslania zásielky do niektorého z boxov (na Slovenku tento systém bude fungovať od 5/2024). Vďaka automatizovanému systému sme pritom schopní zaslať tovar „načas“. Aj keď túto možnosť zákazníci zatiaľ príliš nevyužívajú, verím, že v budúcnosti kvôli snahe znížiť náklady nebude výnimkou, že montážny tím vyzdvihne potrebný materiál cestou. K tomuto zatiaľ ešte čas nedozrel. Ale kto vie. Možno to nebude dlho trvať. A vďaka internému systému zásobovania budeme môcť splniť aj takéto priania.

Umelá inteligencia pre nás nie je nič nové

V súčasnej dobe je veľkou témou umelá inteligencia. My ju v skutočnosti už vďaka automatizácii v rámci interného informačného systému používame dlhšiu dobu. Napríklad pri spracovaní a kontrole faktúr alebo na prepájanie hovorov z jednotnej zákazníckej linky na konkrétnych špecialistov predaja. Možnosti v tejto oblasti sledujeme aj ďalej a určite ich budeme skúmať. Napríklad v súvislosti s e-shopom, kde by nám mohla automatizácia pomôcť s individualizovaným obsahom, ktorý vám uľahčí nákup. Môžete si byť ale istí, že v starostlivosti o vás budú aj ďalej na prvom mieste naši špecialisti predaja.


Rozhovor pripravila Eva Kloučková v októbri 2023.

Michal Kalkus sa v GUMEXE venuje technologickému rozvoju. So svojim tímom stojí okrem iného za automatizáciou procesov, vďaka ktorej sa darí skvalitňovať služby, zrýchľovať cestu tovaru k zákazníkovi a šetriť čas aj náklady.

Michal Kalkus

Procesy, ktoré pracujú na pozadí IT infraštruktúry a automatizácie, sú oblasti, o ktorých ako zákazník neviete. A to je dobre. Pretože to znamená, že všetko beží tak, ako má. Náš prepracovaný informačný systém je nastavený tak, aby sme pomocou neho mohli zaručiť bezproblémový tok materiálu, ktorý sa tak dostáva v správnom množstve a čase tam, kde je to potrebné. Zároveň ale pomáha aj našim kolegom. Mnohí z vás, našich zákazníkov, si v GUMEXE cenia ich ústretovosť, ochotu pomôcť a individuálny prístup pri riešení vašich požiadaviek. Verím, že tým, že zjednodušujeme každodennú rutinu spojenú s objednávkami, získavame našim spolupracovníkom čas na to najdôležitejšie – starostlivosť o vás. 

Jiří PříkaskýTechnológia ušetrí až tretinu času

Práca našej firmy sa môže zdať jednoduchá - nakúpiť alebo vyrobiť tovar a dostať ho rýchlo z bodu A do bodu B. V skutočnosti sa ale za touto úlohou skrýva náročný proces, ktorý začína vašou objednávkou. Tá by bez použitia komplexného IT systému musela byť spracovaná špecialistom predaja, vytlačená a odovzdaná do skladu. Po jej vyskladnení by bolo nutné odovzdať podklady fakturantke na ručné spracovanie. Dispečer predaja by následne pripravil prepravný štítok, tovar zabalil a rozoslal. Samozrejme to takto predtým chodilo aj u nás. Ale vďaka systému, kedy sú všetky dôležité dáta o objednávkach i tovare dostupné na jednom mieste a automaticky spracované, môžeme ušetriť až tretinu času našich zamestnancov a najmä lepšie plánovať kapacity s ohľadom na čo najplynulejší tok tovaru od príjmu po výdaj. Vaša objednávka k vám tak dorazí rýchlejšie.

Posaďte sa, prosím

Boli to práve zákazníci, ktorí nás upozornili na to, že pri nákupe na pobočkách musia kvôli výdaju tovaru a fakturácii navštíviť hneď niekoľko pracovísk. Aj toto pomohol zmeniť náš jednotný IT systém. Teraz sa môžete po objednaní na pobočke pohodlne usadiť a na informačnom paneli sledovať, ako váš prípad spracovávame. Všetky potrebné podklady potom získate pri odovzdaní tovaru. 

Ani meter nazvyš

Jakub HulinskýNáš interný informačný systém má pre vás aj ďalšiu výhodu. Vďaka nemu majú špecialisti prehľad o tom, aký je stav tovaru v centrálnom sklade aj regionálnych skladoch. A to nielen čo sa týka druhu tovaru, ale aj konkrétnych kusov. Vedia tak napríklad, koľko hadice zostáva v jednotlivých baleniach a môžu vám ponúknuť výhodnú cenu za odber kratších kusov. Systém jedinečných registračných čísel pri tovare vám navyše zaistí, že v prípade potreby v budúcnosti jednoducho objednávku zopakujeme.

Na regióne záleží

Veľkosť skladov je v regiónoch obmedzená a požiadavky zákazníkov sa líšia. Preto sa s pomocou pokročilých analytických systémov snažíme zaistiť, aby bol sortiment v správnom množstve na správnom mieste. V prípade, že to tak nie je, dodáme tovar čo najrýchlejšie a najjednoduchšie z iných pobočiek. Pokiaľ musíme tovar objednať u dodávateľa, dáme vám automaticky vedieť ihneď po jeho prevzatí na sklad, že je pripravený na vyzdvihnutie. 

Vaše dáta sú u nás v bezpečí

Nevýhodou automatizovaných systémov môže byť zraniteľnosť dát. Zaistenie kybernetickej bezpečnosti je preto teraz jednou z našich priorít. Samozrejmosťou je tak vyžadovanie prihlasovacieho mena a hesla na našich zariadeniach, dvojfaktorové overovanie, kvalitný antivírusový program a ďalšie aplikácie a opatrenia.  

Raz to u vás pôjde aj bez skladov

Už teraz ponúkame rôzne možnosti prepravy vrátane poslania zásielky do niektorého z boxov (na Slovenku tento systém bude fungovať od 5/2024). Vďaka automatizovanému systému sme pritom schopní zaslať tovar „načas“. Aj keď túto možnosť zákazníci zatiaľ príliš nevyužívajú, verím, že v budúcnosti kvôli snahe znížiť náklady nebude výnimkou, že montážny tím vyzdvihne potrebný materiál cestou. K tomuto zatiaľ ešte čas nedozrel. Ale kto vie. Možno to nebude dlho trvať. A vďaka internému systému zásobovania budeme môcť splniť aj takéto priania.

Umelá inteligencia pre nás nie je nič nové

V súčasnej dobe je veľkou témou umelá inteligencia. My ju v skutočnosti už vďaka automatizácii v rámci interného informačného systému používame dlhšiu dobu. Napríklad pri spracovaní a kontrole faktúr alebo na prepájanie hovorov z jednotnej zákazníckej linky na konkrétnych špecialistov predaja. Možnosti v tejto oblasti sledujeme aj ďalej a určite ich budeme skúmať. Napríklad v súvislosti s e-shopom, kde by nám mohla automatizácia pomôcť s individualizovaným obsahom, ktorý vám uľahčí nákup. Môžete si byť ale istí, že v starostlivosti o vás budú aj ďalej na prvom mieste naši špecialisti predaja.


Rozhovor pripravila Eva Kloučková v októbri 2023.

Chcete sa poradiť?

Máte otázku? Sme tu pre vás!

Zavolajte: +421 249 683 813

Napíšte: gumex@gumex.sk

?